OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar struktur och planering? Har du erfarenhet av att arbeta som inköpare? Då har vi på Randstad ett spännande uppdrag hos vår kund i Bjuv.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som operativ inköpare hos vår kund kommer du sitta ute hos dom i Bjuv. Du förväntas kunna arbeta självgående och bidra i hela upphandlingsförfarandet. Det innebär att du ansvarar du för inköpen av all material, både råmaterial och färdigt material. Du beräknar volymer, har koll på varulager i form av inventering och du planerar inköpen av material.
Arbetstider
Heltid, med start 1 mars och avslut den 31 december med chans till förlängning.
Kvalifikationer
Krav:
minst 1 års erfarenhet av att arbeta med operativt inköp tidigare
goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
gymnasieexamen, eller likvärdig utbildning.
goda färdigheter i Microsoft Office programmen
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbetat med M3 eller liknande program.
Som person ser vi att du är strukturerad, gillar att ha många bollar i luften samt är kommunikativ.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-02-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: danielle giander, konsultchef, danielle.giander@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044