OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett offensivt bolag i ett expansivt skede, vill du vara med på vår resa?
Vi söker dig som har förmågan och viljan att stärka upp organisationen under vår tillväxtresa. Tjänsten är placerad inom inköpsavdelningen och du kommer ansvara för dagliga inköp samt vara support åt Produktion och Lager.
Några av dina arbetsuppgifter kommer vara:
· Offertarbete samt ta fram beslutsunderlag.
· Systemvård i form av kontinuerlig uppdatering av information i Monitor
· Skapa inköpsordrar samt bevaka orderbekräftelser
· Leveransbevakning.
Vi erbjuder:
En spännande och utvecklande roll i en organisation som präglas av stark framtidstro, gemenskap och stort engagemang.
Det finns stora möjligheter för personlig utveckling inom bolaget och, om Du har viljan och ambitionen så kommer vi att ge dig de rätta förutsättningarna.
Rollen är ansvarsfull och du kommer ha stora möjligheter att påverka ditt arbetssätt vilket även kan innebära viss möjlighet till deltidstjänst om det passar dig bättre.
Vi är oerhört stolta över vad vi som lag har presterat och det är viktigt att du som anställd hos oss blir en del av detta och delar stoltheten med dina kollegor.
Dina Kvalifikationer:
Vi tror att du är trygg och stabil som person och arbetar bra med andra människor. Du relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt men är inte rädd för att utmana.
Vidare är du noggrann och medveten om vikten av att nå uppsatta mål.
Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.
En förutsättning för rollen är att du har:
· Minst ett par års erfarenhet av operativt och administrativt inköpsarbete, alternativt en eftergymnasial utbildning. Till exempel YH- eller KY-utbildning inom inköp.
· Erfarenhet från tillverkningsindustrin, gärna fordonsindustrin.
· Mycket god datorvana.
· Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Det är meriterande om du har god vana av att arbeta i Monitor eller liknande affärssystem. Eftersom vi arbetar efter en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till tjänsten.
Vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Magnus Nielsen på telefon 0346-29301.
Har vi väckt ditt intresse är du varmt välkommen att skicka in din ansökan som innehåller personligt brev och CV, senast 2023-12-18, till: work@interconsult.se
InterConsult Sverige AB grundades 2016 men har anor så långt tillbaka som 1949 med det sagt så är vi ett bolag där gamla beprövade kunskaper blandas med nya tankar, idéer och tillvägagångssätt. Våra produkter är branschledande på många punkter och präglas av hög kvalitet samt att de är väldigt lättarbetade och uppskattade av våra kunder. Vår ambition är att fortsätta bolagets utveckling och expansion med ledorden att vara den som alla andra i branschen vill efterlikna. Vi är ett företag som designar, tillverkar och kvalitetssäkrar olika lastbilspåbyggnationer och släpbyggnationer avsedda för hantering av flytande avfall. Vi bedriver även trading av fordon som är avsedda för transport av granulater. Utöver detta så bedriver vi även service och reparation av dessa produkter. Vi är baserade i Falkenberg, omsätter i dagsläget cirka 120 MSEK och är 34 anställda.
Vill du veta mer är du välkommen att besöka vår hemsida www.interconsult.se