Operativ inköpare, karlskoga

Operativ inköpare, karlskoga

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du kunskap inom inköp och är nyfiken på att arbeta som konsult? Just nu har vi ett spännande uppdrag och söker för kunds räkning operativ inköpare. Rollen ställer vidare krav på dig att ha en god kommunikativ förmåga och är noggrann samt strukturerad i ditt arbetssätt.  
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
För att trivas i denna roll är du driven, serviceinriktad och har en mycket god samarbetsförmåga. Huvudsakliga arbetsuppgifter i denna roll kommer bland annat att innefatta: 

Erfarenhet av att ha arbetat med rutiner-och processer 
Upprätta inköpsorder och se över leveranser 
Säkerställa att diverse produkter finns i lager 
Se över och uppdatera KPI: er till leverantörer
Arbeta nära leverantörsteamet i diverse frågor så som köpberedning



Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna roll uppfyller du följande kvalifikationer: 
Du har 1-2 års erfarenhet av inköp, alternativt utbildning med minst 6m erfarenhet. 
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. 
Körkort och tillgång till bil. 
Goda kunskaper i MS Office.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från försvarsindustrin. 

Erfarenhet
Vi ser gärna att du har 1-2 års erfarenhet inom inköp.

Ansökan

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024