Operativ inköpare med start omgående

Operativ inköpare med start omgående

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Rollen och uppdraget

Vår kund är ett växande internationellt bolag och söker nu en mycket lösningsfokuserad operativ inköpare med känsla för administration. Här kommer du att sitta med ditt team i toppmoderna aktivitetsbaserade lokaler i norra Stockholm. I inköpsteamet jobbar 8 personer varav 2 med operativt inköp. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på The Place och jobbar hos vår kund. Start är så snart som möjligt och uppdraget sträcker sig fram till sista sista september till att börja med.

Låter det som något för dig? Då tycker jag att du ska läsa vidare!

Arbetsuppgifter

I rollen som operativ inköpare kommer du att jobba med:

• orderläggning
• leveransbevakning
• uppföljning på ordrar
• fakturaattestering.
• och ha kontakt med leverantörer

Dina tidigare erfarenheter

För att passa och göra succé i rollen tror vi att du har:

• Tidigare erfarenhet av servicesupport och administration
• Erfarenhet av att ha arbetat i ett ärendehanteringssystem, t.ex. Navision/SAP
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av att arbeta i Teams och Outlook
• Analytisk förmåga och konsekvenstänk
• Hög servicenivå
• Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift

Vem är du?

För att trivas i rollen som operativ inköpare är du en person som gillar att hantera flera parallella processer samtidigt och i stundvis högt tempo. Som person är du serviceinriktad, analytisk, flexibel, snabblärd, noggrann, strukturerad, organiserad och ansvarsfull. 

 

Arbetstid/Varaktighet

Konsultuppdrag
Heltid, Må-Torsdag 8-17 Fredag 8-16  (39/v)
Startdatum: Så snart som möjligt

Är du den vi söker? Det hoppas vi givetvis att du är! Passa på att skicka in din ansökan redan idag. Vi jobbar med löpnade urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

Nyckelord: Transportkoordinator, administration, servicesupport, Aritco, SAP, Navision

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024