OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av operativt inköpsarbete och vill fortsätta att utvecklas i rollen som inköpare? Sök tjänsten redan idag då!
Om uppdraget
Vi på Bemannia söker en Operativ inköpare till vår kund som påverkar vårt samhälle positivt. Syftet är att stötta verksamheten avrop/beställningarna, detta genom att administrera/registrera i IFS 10, samt föra dialog med beställare, ge support och stöttning till verksamheten.
Tjänsten avser att jobba som konsult via oss på Bemannia för vår kund på heltid. Uppdraget påbörjas omgående tom 2022-12-31 och det finns stor chans till förlängning samt möjlighet till distansarbete.
Sök tjänsten redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Skriv gärna i ditt CV och personliga brev varför dina tidigare arbetserfarenheter och din personlighet passar in i den här tjänsten.
Dina arbetsuppgifter
Vår kund söker nu en Operativ Inköpare. Uppdraget består av orderläggning av flygplatsspecifika varor och tjänster i IFS 10 verktyget och direktupphandlingar under 100 000 SEK. Man ska även bistå som support till beställarna och stötta i alla delar i vår beställningsprocess.
Dina kvalifikationer
Skallkrav:
- Kännedom om LUF/LOU
- 3 års erfarenhet som Operativ Inköpare eller linkande roller
Meriterande:
- Erfarenhet av orderläggning
- Inköpsspecifik utbildning
- Praktisk erfarenhet av inköpsmodulen IFS 10
Personliga egenskaper:
- Noggrann
- serviceinriktad
- stresstålig
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på +46 70-833 23 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson