OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Operativ Inköpare för uppdrag i norra Stockholm!
För att lyckas i rollen som Operativ Inköpare bör du ha väl utvecklade analytiska färdigheter och vara bekväm med att ta egna initiativ. Du har lite tidigare erfarenhet av inköp och ett naturligt driv i ditt arbete, följer aktivt upp fakturor och beställningar samt löser eventuella problem för att säkerställa leverans. Du kommer främst arbeta med orderläggning av IT inköp-
Vi tror att du har Högskoleexamen eller motsvarande arbetslivserfarenhet, talar och skriver flytande engelska och svenska, har god kunskap inom Inköpssystem.
Stor vikt läggs på personliga egenskaper
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting