OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Work Agent Sverige AB utvecklar människor och företag genom skräddarsydda lösningar för rekrytering, uthyrning och kompetensförstärkning.Vi arbetar inom områdena Management, Ekonomi, Teknik, IT och Logistik.Till vår kund i Västerås söker vi nu en operativ inköpare/ ordermottagare.Tjänsten är på heltid med placeringsort Västerås. Tjänsten är förlagd vid den enhet som ansvarar för försäljning av reservdelar.Kontoret är ansvarigt för den svenska marknaden men arbetar även mot den internationella marknaden.Du kommer att tillsammans med kundansvariga professionellt bemöta kundernas beställningar och förfrågningar.En stor del av kundkontakterna sker med utländska leverantörer, och därför på engelska.Vem är du?För att lyckas i detta arbete bör du ha förmågan att arbeta självständigt, ta egna initiativ och ha en mycket god samarbetsförmåga.Det är också av största vikt att kunna skapa långsiktiga relationer, både inom och utanför företaget. Goda kunskaper i engelska är ett krav och du bör behärska MS Excel väl.Har du erfarenhet av Baan distribution är det en mycket stor fördel.Erfarenheter av arbete i SAP är också meriterande. Vi förmodar att du har en lämplig högskoleutbildning.Välkommen med din ansökan!