OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Som inköpare ansvarar du huvudsakligen för att lägga inköpsorder och agerar kontaktperson gentemot beställare och leverantörer. Du har huvudansvaret för leverans, uppföljning och kommunikation med leverantörer och beställare.
Formell kompetens
Arbetet kräver att du obehindrat kan kommunicera skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Förmåga att ständigt förbättra verksamheten genom nytänkande och kreativitet. Du bör även ha ett analytiskt arbetssätt där flexibilitet inte är något problem.
Din bakgrund
Tidigare erfarenhet som operativ inköpare eller likvärdiga arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning med inriktning industriell ekonomi eller logistik.
Personliga egenskaper
Du ska vara lugn, strukturerad och van att jobba operativt.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/heltid/Sandviken
Tillträdesdag
Omgående eller enligt överenskommelse
Information
Urval och intervjuer sker löpande, så välkommen in med din ansökan redan idag.
Lernia är vägen framåt
Lernia stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se