Operativ inköpare till Atria

Operativ inköpare till Atria

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som operativ inköpare hos Atria ges du möjlighet att påverka och vara en del av ett framgångsrikt team. Du kommer ingå i funktionen inköp mot livsmedel och rapporterar direkt till operativ chef. Kontoret är beläget i Sköllersta, Örebro Län. Arbetstiderna är måndag till fredag, 08.00-17.00.

I din roll som operativ inköpare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

-Dagliga avrop från leverantör
-Säkerställa att varor köps in mot avtalat pris
-Sköta den dagliga kontakten med leverantörer
-Daglig kontakt/samarbete med övriga funktioner inom koncernen
-Leveransbevakning av beställda varor
-Samarbeta med befintliga leverantörer i samråd med ansvarig strategisk inköpare
-Säkerställa tillgänglighet av beställt material och att produkter är i enlighet med avtalad kvalitet och specifikationer
-Säkerställa att rätt lagernivåer uppnås
-Produktspecar tas in från leverantör enligt krav
-Reklamationsunderlag tas fram vid retur av skadat/gods till leverantör
-Fakturamatching

Tjänsten som operativ inköpare är ett konsultuppdrag under perioden juni-juli.

Om dig
Vi söker dig som har relevant utbildning på lägst gymnasienivå. Har du läst en utbildning med inriktning inköp eller Supply Management på universitet eller högskola är detta meriterande. För tjänsten krävs minst ett års erfarenhet av liknande arbete då du kommer arbeta självständigt i en koordinerade, operativ och utvecklande roll.

Vi ser gärna att du kommer med en härlig attityd som gynnar både team och verksamhet. Du har ett genuint intresse för att växa i en inköpsroll och trivs med ett varierat arbete i högt tempo.

Viktigt för tjänsten är:

God datorvana
Kommunicerar väl på svenska och engelska
Tidigare erfarenheter av M3 och SAP
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Atria
Atria Sweden är ett av Norra Europas ledande matföretag med välkända varumärken som Sibylla, Ridderheims, Lithells, Pastejköket, Lönneberga, Lagerbergs kyckling och TZAY. På Atria älskar vi god mat och vi tror på "Good food – better mood".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Inköpare, Inköp, Supply, Adecco, Örebro, Hallsberg, Sköllersta, operativ inköpare, Atria

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 29 april 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Operativ inköpare till Göteborg

Operativ inköpare till Göteborg

25 november 2024