Operativ inköpare till Granngården i Malmö!

Operativ inköpare till Granngården i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Granngården söker nu en affärsdriven operativ inköpare till deras team i Malmö som kommer ha ett extra fokus på administration. Tjänsten passar perfekt för dig som är i starten av din karriär och är redo för att utvecklas vidare inom inköp. Rollen ger dig en fot in på en stor inköpsavdelning med möjlighet att vidareutvecklas och skaffa dig meriterande erfarenhet. Tjänsten startar omgående så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Den rikstäckande butikskedjan Granngården har sitt huvudkontor i Malmö och söker nu en operativ inköpare med omgående start. Du kommer bli en del av ett team som värdesätter ett klimat med högt i tak och att ha roligt under arbetsdagen. Det är viktigt att du är social och kan bjuda på dig själv för att passa in i detta engagerade team!

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Granngården. Uppdraget är ett heltidsvikariat som sträcker sig fram till september 2022.

Du erbjuds att:


* Bli del av ett företag som alltid strävar mot att bli en bättre arbetsgivare som kan attrahera, behålla, utveckla och motivera kompetenta och engagerade medarbetare.
* Bli del av ett ledande bolag inom sin bransch med ett tydligt hållbarhetsfokus.
* Ett konsultuppdrag som initialt sträcker sig på sex månader. Så länge alla parter är nöjda med samarbetet kommer du bli förlängd inom vikariatet.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Planera och utföra avrop till deras centrallager utifrån fastställda inköpsavtal
* Följa upp avvikelser på varuleveranser (inklusive fakturor kopplat till varor)
* Ansvara för påfyllning av varor till butik för att nå fastställda krav på servicenivå mot kund och kapitalbindning
* Följa upp lagernivåer på distributionscentral och i butik
* Stötta upp med den administrativa biten gällande arbetsuppgifterna ovan

VI SÖKER DIG SOM
* Har relevant högskoleutbildning (inom exempelvis logistik, lagerhållning, ekonomi eller liknande) eller motsvarande arbetslivserfarenhet
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll
* Har en god systemvana och erfarenhet av att arbeta i Excel

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med logistik.

Vi ser att du är en person som uppskattar att arbeta självständigt och är trygg i sig själv. Vi ser dessutom att du som person är:
* Ansvarstagande
* Noggrann
* Strukturerad
* Serviceinriktad

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Malmö
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2021
  • Ansök senast: 17 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Operativ Inköpare

Operativ Inköpare

14 november 2024

Supply Manager till Saab

Supply Manager till Saab

14 november 2024

Strategisk Inköpschef till Saab

Strategisk Inköpschef till Saab

14 november 2024