OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett internationellt företag inom verkstadsindustrin.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på företagets inköpsavdelning och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta avropsbeställningar, leveransbevakning och uppföljningar.Övrigt förekommande arbetsuppgifter är bland annat tullklarering, fakturahantering och lagerstyrning.Du deltar även aktivt i det kontinuerliga förbättringsarbetet på avdelningen.I tjänsten ingår ett nära samarbete och daglig kontakt med leverantörer och med företagets övriga avdelningar.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten kräver vi att du har tidigare erfarenhet av operativt inköpsarbete, gärna från verkstadsindustrin.Du har relevant utbildning och gärna en teknisk bakgrund.Du utrycker dig verbalt i tal och skrift, på svenska såväl som på engelska.Har du dessutom kunskaper i tyska så är det ett plus.Du är en van användare av Officepaketet i allmänhet och Excel i synnerhet och har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem.Personliga egenskaper: Rätt person för denna tjänst är driftig, utåtriktad och professionell.Tjänsten ställer krav på god samarbetsförmåga men även på att du kan fungera självständigt med eget ansvar. Vi erbjuder: Detta är en möjlighet till ett spännande uppdrag på ett intressant företag.Du utvecklas i din roll som inköpare och knyter många nya kontakter.Efter uppdragets slut kan det finnas möjlighet till förlängning el. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00