OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett internationellt företag inom verkstadsindustrin.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på företagets inköpsavdelning och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta avropsbeställningar, leveransbevakning och uppföljningar.Övrigt förekommande arbetsuppgifter är bland annat tullklarering, fakturahantering och lagerstyrning.Du deltar även aktivt i det kontinuerliga förbättringsarbetet på avdelningen.I tjänsten ingår ett nära samarbete och daglig kontakt med leverantörer och med företagets övriga avdelningar.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten vill vi att du har tidigare erfarenhet av operativt inköpsarbete, gärna från verkstadsindustrin.Du har relevant utbildning och gärna en teknisk bakgrund.Du utrycker dig verbalt i tal och skrift, på svenska såväl som på engelska.Har du dessutom kunskaper i tyska så är det ett plus.Du är en van användare av Officepaketet i allmänhet och Excel i synnerhet och har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem.Personliga egenskaper: Rätt person för denna tjänst är driftig, utåtriktad och professionell.Du har god samarbetsförmåga men kan även fungera självständigt med eget ansvar.Tjänsten ställer krav på god struktur och organisationsförmåga. Vi erbjuder: Detta är en möjlighet till ett spännande uppdrag på ett intressant företag.Du utvecklas i din roll som inköpare och knyter många nya kontakter.Efter uppdragets slut kan det finnas möjlighet till förlängning el. Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00