Operativ inköpare till internationellt företag i Landskrona!

Operativ inköpare till internationellt företag i Landskrona!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett världsledande bolag inom säkerhetslösningar? Då är detta tjänsten för dig!

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som operativ inköpare kommer ditt fokus att ligga på inköp av material för projekt inom en given kostnadsram. Tjänsten innebär bl.a. intagande av materialpriser från leverantörer och göra beställningar enligt plan.

I tjänsten ingår fakturahantering och kontinuerligt övervakande samt reviderande av gjorda beställningar utifrån förändrade behov. Tjänsten är på heltid med arbetstimmar från 08.00-17.00.

OBS! Tjänsten är tillfällig pga. extra arbetsbelastning under en 3 månaders period som eventuellt kan bli längre!

OM FÖRETAGET
Vår kund är en världsledande leverantör av automatiska entré- och portlösningar. Företaget erbjuder ett stort antal produkter och tjänster till en global kundkrets i över 75 länder. Du får här chansen att bli en del av ett stort och spännande företag med många möjligheter!

VI SÖKER DIG…
…som har arbetat med inköp tidigare. Som person är du noggrann, strukturerad, effektiv och kan prioritera dina arbetsuppgifter. Denna roll ställer dessutom krav på flexibilitet då uppdraget går från högt till lågt vilket också innebär att du är en snabblärd team-player.

SKALLKRAV
- Minst 1–2 års erfarenhet av liknande roller
- Vana av att arbeta i ett ERP system
- God vana i Excel och Word

OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

VILLKOR
Startdatum: 1 december eller enligt överenskommet.
Placeringsort: Landskrona
Arbetstider: 08.00–17.00
Omfattning: Uthyrning 1/12–2021 till 28/2–2022 med möjlighet till förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2021
  • Ansök senast: 25 december 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


28 november 2024

Category Manager

Category Manager

28 november 2024