OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter nästa operativa inköpare till ett globalt företag i Lund
I rollen som inköpare hos denna kund arbetar du proaktivt för att säkerställa att produkterna finns tillgängliga när kunderna efterfrågar dem. Du arbetar dagligen med planering och lagerstyrning, inköp av artiklar, samverkan med övriga team inom inköp och logistik, samt bevakar leveranser för att säkerställa att dessa sker enligt plan kopplat till löpande försäljning. Du registrerar orderbekräftelser och uppdaterar inköpsordrar i SAP.
Vem är du?
För denna roll så söker vi dig som:
- har en eftergymnasial utbildning inom inköp/logistik eller annan kvalificerad utbildning som kan bedömas likvärdig
- har erfarenhet av att arbeta i SAP och Microsoft Office
- har dokumenterad arbetslivserfarenhet inom inköp
- tidigare jobbat med inköpsstrategier
- är bekväm med att arbeta i en internationell arbetsmiljö
- besitter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Omfattning: 100%
Uppdragets längd: 5 månader med start omgående
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofie Persson, kontaktbar på sofie@talentme.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Pavlos Efstratiadis