Operativ Inköpare till Piteå

Operativ Inköpare till Piteå

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se

Dina arbetsuppgifter
Hej, och vad spännande att du kikar in denna annons! Vi söker just nu en Operativ Inköpare till kund i Piteå. Är du utbildad inom Inköp eller Logistik och vill testa dina kunskaper? Eller jobbar du kanske som Operativ Inköpare idag och känner att det är dags för något nytt? Perfekt, då kan det här vara passande för dig!

Som inköpare kommer du ha ett operativt ansvar för alla inköp av material och varor till tillverkningen för företagets maskiner. Du kommer ha nära kontakt med leverantörer, därför är det viktigt att du hanterar, etablerar och underhåller företagets leverantörer på ett kommunikativt och effektivt sätt.

Ett roligt och utmanande uppdrag där du får chansen att utveckla både din kunskap och kompetens! Uppdraget är på heltid med arbetsplats i Öjebyn, arbetstiderna är kontorstider. Utöver detta så kommer du som konsult på Clockwork att ha en konsultchef som följer din karriärsutveckling och stöttar dig i ditt dagliga arbete!

Din profil
För att lyckas i denna roll tror vi att du är en strukturerad och analytisk person. Vi tror även att du är kommunikativ, lösningsfokuserad och snabblärd. Du har känsla för att ta egna initiativ och eget ansvar. I och med att detta uppdrag är gentemot en internationell koncern är det viktigt att du kan uttrycka dig obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har:
- Erfarenhet inom inköp och logistik alternativt annan erfarenhet som bedöms som likvärdig
- Grundläggande kunskaper inom IT, meriterande om du tidigare jobbat i någon typ av affärssystem.
- Meriterande om du har tidigare erfarenhet av Inköp inom produktionsmiljö, alternativt inom process- eller tillverkningsindustrin


Ansökan
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utvecklig. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkring enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet spelar din personlighet.

Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Dock senast 2021-11-10.

Om du har några funderingar kring tjänsten eller har andra frågor är du välkommen att kontakta Andrea Costow 070-821 53 10 eller via mail andrea.costow@clwork.se. Varmt välkommen in med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Norrbotten AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 10 november 2021

Liknande jobb


26 november 2024

Inköpare

26 november 2024