Operativ inköpare till Södertälje

Operativ inköpare till Södertälje

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och driven person som vill arbeta som inköpare hos ett väletablerat bolag? Då har vi rätt tjänst för dig.

I rollen som inköpare hos vår kund kommer dina dagliga arbetsuppgifter att bestå av kontinuerlig kontakt med leverantörer, inköp av produkter samt analysering av offerter för att säkerställa fraktvillkor och ledtider. Du planerar och balanserar av lager mot efterfrågan samt håller kund informerad om alla leveranser. Du arbetar i tätt samarbete med dina kollegor för att hålla flödet balanserat och kostnadseffektivt.


Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som inköpare i liknande roller. Du har en god teknisk kunskap och vi ser gärna att du har yrkeserfarenhet från tekniksektorn. Du har en god kommunikativ förmåga samt talar och skriver både engelska och svenska obehindrat. Det är högt meriterande med relevant eftergymnasial utbildning.

Som person vill vi att du är prestigelös, noggrann och flexibel. Det är en självklarhet för dig att ta ett stort individuellt ansvar samt driva dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare är du analytisk och har ett sinne för affärer. Du har en öppen och rak kommunikation och ett positivt förhållningssätt.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller Sarah.lindgren@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024