Operativ Inköpare till Swedavia på Arlanda

Operativ Inköpare till Swedavia på Arlanda

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Att arbeta på Swedavia
Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.


Dina arbetsuppgifter
Vi på Clockwork söker nu en Operativ Inköpare med huvuduppdrag - orderläggning och mindre direktupphandling till vår kund Swedavia på Arlanda. Tjänsten startar i juli och pågår till slutet av augusti med chans till förlängning.

Som Operativ Inköpare kommer du stötta i linjen med de dagliga avropen/beställningarna som kommer in i IFS-. Uppdraget består av orderläggning av flygplatsspecifika varor och tjänster i IFS 10, samt direktupphandlingar under 100 000 SEK. Support till beställare, stöttning i alla delar i vår beställningsprocess.



Din profil
För denna roll krävs det:

- Erfarenhet av orderläggning av flygplatsspecifika varor och tjänster
- Praktisk erfarenhet av inköpsmodulen IFS 10
- Inköpsspecifik utbildning
- Kännedom om LUF/LOU
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du arbetar noggrant, strukturerat och lösningsorienterat samt att du kan leverera kvalitet trots högt arbetstempo. Som person tror vi att du är prestigelös som trivs att arbeta både högt och lågt, du är serviceinriktad, driven samt att du har ett positivt och hjälpsamt förhållningssätt.

Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan


Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Hur går ansökningsprocessen till?

Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Bita Kaplan via mejl: bita.kaplan@clwork.se eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Uppland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2022
  • Ansök senast: 25 april 2022

Liknande jobb


28 november 2024

Category Manager

Category Manager

28 november 2024