Operativ inköpare till Swedavia på Arlanda

Operativ inköpare till Swedavia på Arlanda

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Att arbeta på Swedavia
Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.


Dina arbetsuppgifter
Till Swedavia söker vi nu en Operativ inköpare till inköpsstöd. Start i juni och uppdraget beräknas pågå i ett år med möjlighet till förlängning.

Som Operativ inköpare är ditt huvuduppdrag orderläggning och mindre direktupphandlingar. Du kommer att beställa/orderlägga/köpa in flygplatsspecifik utrustning och tjänster mot ramavtal i Swedavias beställningsprocess i IFS, samt genomföra mindre direktupphandlingar där du ska stötta och supporta beställare.

Möjlighet till distansarbete på 2-3 dagar i veckan finns.


Din profil
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning med inriktning inköp och för att lyckas i denna roll krävs det att du har erfarenhet av:
- orderlägga/köpa in flygplatsspecifik utrustning och tjänster
- orderlägga i iFS 10 inköpsmodul
- stötta och supporta beställare
- genomföra mindre direktupphandlingar
- regelverken LUF och LOU

Arbetet innebär att du som person stimuleras av att ha många bollar i luften och ser det som positivt
att den ena dagen inte är den andra lik. Arbetet innebär också att du har en stark egen drivkraft och kan analysera och planera ditt arbete samtidigt som du är en lagspelare där ni tillsammans jobbar för att nå gemensamt uppsatta mål.



Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Bita Kaplan via mejl: bita.kaplan@clwork.se eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Uppland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2023
  • Ansök senast: 26 april 2023

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024