Operativ inköpare till Swedbank

Operativ inköpare till Swedbank

Arbetsbeskrivning

Swedbank i Stockholm utökar sin inköpsavdelning och söker nu en Operativ Inköpare till deras team.

Är du en strukturerad person med stark problemlösningsförmåga? Har du erfarenhet av att leda flera parallella projekt/uppdrag utan att kompromissa med kvalitet eller compliance? Vi söker en driven och resultatinriktad Operativ Inköpare till Swedbank! Här får du möjlighet till egen utveckling men också få bidra till hela verksamhetens vidareutveckling. En spännande resa där du själv tillsammans med dedikerad chef sätter kursen.Uppdraget är på sex månader med goda möjligheter till anställning efter uppdragsperiodens slut. Ansök idag, urval sker löpande!

Ditt anställningserbjudande

Sedan 1820 har Swedbank varit banken för många hushåll och företag. De är en modern plattform för finansiella tjänster med fokus på kundnöjdhet. Swedbank genomgår just nu en transformationsresa med målet att lansera ytterligare digitala tjänster för att stärka sin position som fintechbolag.

Du är nu välkommen att följa med på denna spännande resa. Du kommer att få arbeta i ett drivet och högkvalificerat team som kommer att ge dig lärdomar och möjlighet till utveckling.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

• att i samarbete med affärs- och gruppfunktion driva upphandlingsprojekt
• hantera dagliga inkommande ärenden
• upprätta/revidera avtal under kontraktsperioden
• vägleda verksamheten i alla steg i upphandlingsprocessen för att säkerställa att alla relevanta krav uppfylls innan kontrakt och implementering

Värt att veta

Du kommer arbeta som konsult på TNG. Givetvis omfattas du av anställningstrygghet genom bland annat kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
Konsultuppdraget är på heltid med start så snart som möjligt.

Du kommer att sitta i fräscha lokaler på Swedbanks huvudkontor i Stockholm (Sundbyberg). 

Våra förväntningar

Du som söker är en självgående och driven person som alltid strävar efter att göra ditt yttersta för att nå resultat. Du behöver vara duktig på att prioritera och ha förmågan att arbeta med flera pågående ärenden/projekt samtidigt.

Vi letar efter sig som har:

• Magisterexamen inom företagsekonomi eller motsvarande
• Min 2 års erfarenhet av att arbeta inom upphandlingsområdet
• Goda kunskaper i avtalstolkning samt kommersiellt och strategiskt perspektiv på arbetsuppgifter
• Erfarenhet av affärsutveckling och/eller att driva förändring/förbättringar från start till slut
• En god kommunikativ förmåga och talar flytande svenska och engelska

 

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


27 december 2024

27 december 2024