OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett teknikföretag med verksamhet i Sollentuna. Tjänst Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid från 9 nov 2009 till 9 sept 2010.[ Arbetsuppgifter * materialplanering * genomföra inköp utifrån bästa tid och leveransvillkor * lägga beställningar i rätt tid * uppföljning av leveranser * upprätta och kommunicera prognoser med leverantörer * återkoppla information till projekt och leverantör * planera och föra statistik * stödja andra funktioner i inköpsrelaterade ärenden Kvalifikationer * minst gymnasieutbildning eller motsvarande * meriterande med eftergymnasial utbildning inom inköp/logistik * ett par års erfarenhet av arbete inom inköp * erfarenhet av inköp inom teknikområdet är meriterande * goda kunskaper i engelska * goda kunskaper i ExcelSom person är du noggrann, analytisk och strukturerad. Du har en god kommunikations och samarbetsförmåga samt en förmåga att förhandla och göra bra affärer. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att[ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719