Operativ Inköpare till vår kund

Operativ Inköpare till vår kund

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget
Vår kund ligger i Örnsköldsvik och arbetar med framtidens teknik i ett globalt företag. Dom tillverkar och utvecklar sina produkter som finns över hela världen.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att ha daglig kontakt med kunder, kollegor och leverantörer och se till att den dagliga leveransen löper på smidigt. Ditt uppdrag innebär att analysera systemets ledtider, se till att ledtider hålls, uppdatera priser och leveransdatum. Det innebär också om-planering utifrån hur behov eventuellt ändras. Du ska rapportera status på artiklar, jobba med förbättringsarbeten och delta i eventuella reklamationsprocesser.
Du kommer att rapportera till avdelningschefen och arbeta i trivsamma lokaler I Örnsköldsvik.

Din profil
Till denna roll söker vi framförallt dig som är en engagerad och kommunikativ person och som motiveras av möjligheten att utvecklas och att bli en viktig medlem i teamet. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det viktigt att du har arbetat med operativt inköp tidigare och meriterande är om det varit inom industrin. Det är krav på SAP erfarenhet och kunskaper i Office-program.

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Konsultia AB men du tillbringar dina arbetsdagar ute hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Larsson på telefonnummer: 072-517 26 37 eller via e-post: anna.larsson@konsultia.se


Övrig information
Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång så ansök gärna så snart som möjligt.

Om oss
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Idag är industrin mer konkurrensutsatt än någonsin och förändringstakten ställer allt högre krav på kompetensförsörjning och produktion i balans.

Genom våra bemanningslösningar hjälper vi våra kunder att navigera och stärka sin konkurrenskraft. Vi vilar på övertygelsen att engagerade människor gör skillnad. Vårt värderingsdrivna förhållningssätt och våra schyssta villkor attraherar de bästa medarbetarna.

Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

Konsultia har kontor i Piteå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Bollnäs och Borlänge. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Persson

Pernilla Gustafsson

Hakan Mol
072-5172614
Pernilla Gustafsson

Lena Persson

Hakan Mol

Hakan Mol

Emma Edling
0705172016
Kjell Wikström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Konsultia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Besöksadress

Nobelvägen 2, Gävle
None

Postadress

Nobelvägen 2
Gävle, 80267

Liknande jobb


Avtalsförvaltare med intresse för elmarknaden

Avtalsförvaltare med intresse för elmarknaden

15 november 2024

Junior Sourcing Leader till GE HealthCare i Uppsala

Junior Sourcing Leader till GE HealthCare i Uppsala

15 november 2024

Operativ Inköpare

Operativ Inköpare

14 november 2024