OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en operativ inköpare som vill ta dig an en utmaning hos en av våra kunder? Tycker du om att få jobba varierande, i ett högt tempo och ha flera bollar i luften samtidigt? Just nu söker vi nästa stjärna inom inköp till ett växande internationellt bolag. Vi tar gladeligen emot din ansökan!
Det här är möjligheten att för dig jobba som konsult för att såväl bredda som fördjupa dina kunskaper.
Start: Omgående och i 3-6 månader, men chans till förlängning eller övertag direkt till kund
Arbetsgivare: Randstad AB
Arbetstider: Måndag-fredag, kontorstider
Plats: Fridhemsplan
Ansvarsområden
Som operativ inköpare kommer du att få jobba på ett aktivitetsbaserat kontor i en internationell miljö. Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
Att skapa inköpsordrar i MS Dynamics
Att följa upp ordrar
Förhandla om leveransvillkor
Arbeta i excel och i övriga delar av Officepaketet
Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen ska du ha:
Erfarenhet av att arbeta med operativt inköp
Goda kunskaper i engelska såväl tal som skrift, koncernspråket är engelska på bolaget
Erfarenhet i affärssystem och Officepaketet främst excel
Möjlighet att resa till Skellefteå med övernattning 2-4 dagar i månaden
Som person är du effektiv, lösningsorienterad och en doer. Du gillar en internationell miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Vidare har du lite skinn på näsan, kan samarbeta i team och är självgående. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-07-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044