OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadlösningar med utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Vi är ISO certifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001 och blev under 2007 utsedda till gasellföretag av Dagens Industri. Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Till ett av våra kunduppdrag söker vi nu en erfaren operativ Kund & Produktionssupport. Kunden arbetar med tredjepartslösningar för kunder på den Nordiska marknaden. Arbetsuppgifterna består av; -Registrering av inköps- och kundordrar, artiklar adminstration av transporter, delta i inventeringar, besvara kundens frågor samt vara naturligt gränssnitt mellan arbetsledning och kund. -Genomföra externa och interna möten. -Vara delaktig i utveckling av kunduppdrag -Medverka i uppföljning av kunduppdragets utfall tillsammans med Account Manager och Produktionschefen. -Rapportera KPI:er och statistik enligt fastlagd plan -Skapa operativa/adminstrativa rutiner och strukturer -Vara insatt i prissättningen av avtalade tjänster -Korrekt fakturera kunden enligt fastställda rutiner -Genom daglig kontakt med kunden skapa, behålla och utveckla samarbetet Personlighet Du ska: -Besitta en hög personlig drivkraft -Visa stort engagemang -Förmåga att agera proaktivt och vara grupporienterad -Ställer krav på hör adminstrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt -Ha en hög stresströskel -Förmåga att läsa och förstå kontrakt -Ha god förmåga i att uttrycka sig i tal och skrift -Ha god förmåga att kommunicera internt och externt -Förmåga att presentera lösningar -Kunna förstå affärsmässiga samband och förutsättningar -Ha en god verksamhetskunskap -Kunskap i våra interna IT-system, officepaketet, OW, 3CM, Web-TA.