Operativ Säkerhetssamordnare/Säkerhetsadministratör sökes

Operativ Säkerhetssamordnare/Säkerhetsadministratör sökes

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi nu en Säkerhetssamordnare/Säkerhets som kommer att arbeta med företagets säkerhetsrutiner på kontoret. Du kommer att ingå i säkerhetsteamet och i din roll följer du upp säkerhetsarbetet på kontoret, tar hand om felanmälningar och beställningar, tar fram beslutsunderlag, följer upp deadlines och arbetar med övrig administration som rör området säkerhet. Du kommer även att ha kontakt med säkerhetsleverantörer samt följa upp deras arbete enligt avtal. I din roll ingår även att komma med förbättringsförslag gällande säkerhetsarbetet. Detta är en operativ och supporterande roll då du har många kontaktytor inom organisationen.

Kontoret är beläget i centrala Stockholm och arbetstiderna är 08:00-17:00 måndag till fredag.


Om företaget
Mer information om företaget ges v id intervjun.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande tjänst i minst 2 år. Du har erfarenhet av rutiner inom bland annat larm, kameraövervakning och säkerhet samt att du har god kunskap om säkerhetsområdet i stort. Det är meriterande om du har arbetat med att följa upp säkerhetsarbete. Vi ser även att du har vana av att arbeta administrativt samt med kundkontakt.

Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office paketet är ett krav.

Som person är du strukturerad i ditt arbetssätt för att nå uppsatta mål. Du är drivande och har förmågan att skapa engagemang kring initiativ och projekt, både internt och hos samarbetspartners. Du skapar förtroende och relationer i organisationen samt att du är proaktiv i ditt arbetssätt.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024