OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad, noggrann och tekniskt kunnig Customer Support Manager som vill vara med och utveckla kundupplevelsen i ett spännande bolag? Motiveras du av att ge service till kunder, utveckla tjänster samt sätta rutiner och processer? Då har vi möjligheten för dig här.
Vår kund är i behov av en Operativ Customer Support Manager som vill ansvara över kontakten med bolagets nyckelkunder. Bolaget säljer intelligenta lösningar till exklusiva hem. I rollen kommer du att hantera övervakning av att applikationen fungerar korrekt hos kunderna, inkommande samtal samt mejl. Du har många bollar i luften, många kontaktytor och du förväntas ge service i världsklass i alla lägen. Kunderna är främst privatpersoner och många av dem har flertalet lägenheter/ hus som använder sig av företagets tjänst.
Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.
Om företaget
Vår kund sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Mer information ges vid intervju.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller i en föränderlig verksamhet. Du har tidigare arbetat med kundservice på hög nivå och det är högt meriterande med erfarenhet av Tech Branschen. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. B- körkort är ett krav.
Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utmaningar och har modet att driva igenom affärer. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson