Operativ Teamleadare till vår kunds support

Arbetsbeskrivning

Nu vill vi ha tag i dig som vill cirka 75 % av tiden arbeta operativt i supporten och resterande 25 % som teamledare.

Uppgifterna som teamledare är att se till så att vår kunds support inom rimlig tid hjälper deras kunder på bästa sätt, lägga schema för arbetsgruppen, coacha gruppen och prioritera om arbetsfördelning vid behov. Du kommer också att finnas behjälplig för avdelningschefen i det strategiska arbetet med förbättringar och rutiner för att göra avdelningen så effektiv som möjligt.

Supporten är mycket komplex och bred, därför är det viktigt att även delta i det operativa arbetet. Vi supportar våra kunder via telefon, e-post, och remote gällande e-fakturor, e-order och betaltjänster. Incidenthantering och problemhantering, på såväl nationell som internationell nivå, kommer ingå i dina dagliga uppgifter.



Många kunder är utländska och vi har personal även i andra länder så goda kunskaper i engelska i både tal och skrift är nödvändigt.



Kvalifikationer:



. Relevant IT-utbildning, gärna systemvetare.
. Har ett brinnande IT-intresse och erfarenhet av support
. Gärna erfarenhet av Zendesk, annat ärendehanteringssystem är också meriterande
. Du bör ha en förståelse för programmering, främst Java, och även känner till XML.
Då det är en serviceroll bör man trivas med att hjälpa andra, är innovativ och har ett stort tålamod.



Du kommer få vara del av vårt team med drivna och teknikintresserade kollegor. Vi på Dfind tror anser att din kompetensutveckling är det viktigaste för oss. Utveckling sker på flera olika plan både i ditt uppdrag men även med hjälp av de föreläsningar och seminarium som vi kan erbjuda dig. Som person så är du tekniskt driven samt prestigelös.



Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Vid frågor kontakta Viktoria Stark, viktoria.stark@dfind.se eller 0733-573620



Uppdragsgivare: Dfind IT



Ort: Göteborg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DFIND AB -
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 6 september 2013

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024