Operativ Teamleader inom Kundservice

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

Avanzera söker nu en Teamleader inom kunderservice för vår kund som tillhandahåller medicinteknikprodukter på den nordiska marknaden. Det är främst läkemedel och tjänster som underlättar behandling med parenterala läkemedel i hemmiljö. De prioriterade områdena är Diabetes samt Parkinsons sjukdom men även immunbrist, Pulmonell Hypertension och Smärta.

Tjänsten är på heltid och uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt alternativt enligt överenskommelse. Initialt är detta ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund under ca 6 månader för att sedan bli överrekryterad. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön. Du har fast månadslön, innevarande månad, samt betald semester. Tjänsten är stationerad i Nacka Strand och kontoret är något utöver det vanliga med närheten till vattnet.

Arbetsuppgifter:

Du kommer att arbeta och leda enheten för Kundservice til en början men på sikt även bygga upp en ny enhet som kommer att kallas "Backoffice". Förutom Kundservice kommer även då enheterna Inköp & Logistik samt Reklamationer & Techsupport att ingå. Totalt en grupp på 6-7 personer.

Förutom att leda och få mig sig gruppen kommer du att arbeta operativt med b la följande arbetsuppgifter;

• Hantera order
• Registervård – kunder, artiklar och priser
• Paketsökning
• Kontakt med externt lager
• Utveckla rutiner för att automatisera orderflödet
• Ta fram försäljningsstatistik vid upphandlingar

Din bakgrund:

Du är van vid kundkontakter samt har haft formellt personalansvar i några år, gärna som teamleader. Som person är du positiv, ödmjuk, lösningsorienterad och förändingsbenägen. Du har, som minst, gymnasieutbildning och har goda kunskaper i engelska. Kan du något av de övriga nordiska språken är det meriterande. För att lyckas i rollen bör du vara en god lagspelare som ser det som en självklarhet att man stöttar varandra i arbetet mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan idag!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 17 januari 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

22 november 2024

12 november 2024

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

22 november 2024

Sektionschef/teamlead - Project Management infrastruktur

Sektionschef/teamlead - Project Management infrastruktur

19 november 2024