OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!
Sodexo driver sedan 2012 FM-uppdraget på AstraZeneca i Södertälje, bestående av verksamhetsområdena lokalvård, restaurang & caféverksamhet, konferens & servicedesk, mark & avfall, logistiktjänster & arkiv.
Vill du ha ett självständigt arbete där noggrannhet och problemlösningsförmåga uppskattas? Är du en ansvarstagande och positiv individ med en stark känsla för ordning och reda? Att arbeta hos oss består främst av att efter givna arbetsföreskrifter ansvara för arkivering av dokumentation och att bistå AstraZeneca personal vid eftersökningar av denna. Som arkivadministratör/teamleader kommer du arbeta operativt med gruppen men även bistå arbetsledare och kollegor med en del av det arbete som tillkommer för att driva gruppen framåt. En viktig del av rollen som teamleader är även att bidra till ett gott samarbete i teamet och effektivisera det dagliga arbetet.
Teamleadertjänsten är ny och det finns därför stora möjligheter att själv bidra till utformningen av rollen. Därför ser vi även att du behöver vara bekväm med att prioritera dina arbetsuppgifter efter verksamhetens behov för tillfället.
Vi lägger stort värde vid dina personliga egenskaper. Det vi söker är en mycket noggrann lagspelare som har ett tydligt kvalitetstänk och som aktivt bidrar till en positiv stämning i gruppen.
Kvalifikationer:
• Gymnasieexamen
• Svenska i tal och skrift är ett krav
• God datorvana
• Bekväm med engelska i tal och skrift
Meriterande om du tidigare:
• Arbetat hos AstraZeneca
• Arbetat med arkivering
• Arbetat med någon typ av arbetsledning
• Arbetat med pågående förbättring i projektform
Personliga egenskaper:
• Lagspelare som bidrar med en positiv attityd
• Tydligt kvalitetstänk
• Ser förbättringar och lösningar i utmaningar och förändringar
• Högt ansvarstagande för sitt arbete
• Självständig och initiativtagande
• Lyhörd för kundens behov
• Flexibel och god samarbetsförmåga
• Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag
Arbetstid:
Måndag-fredag 07:00-16:00 eller 08:00–17:00
Vid frågor kontakta arbetsledare: Kalle.Svensson@sodexo.com
Ansökan vill vi ha så snart som möjligt dock senast 2022-03-18
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.
Intervjuer sker löpande och anställning kan därför ske före sista ansökningsdatum.
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster som förbättrar livskvaliteten, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 56 länder och servar 100 miljoner människor varje dag, genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services. Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster. Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,