OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ och strukturerad person med god koncentrationsförmåga? Har du dessutom en avslutad gymnasieutbildning med minst ett års erfarenhet av lagerarbete och lägger stor vikt vid noggrannhet? Då har vi rätt tjänst för dig! Just nu söker Randstad en operativ teamleader till vår kund i Hjo.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Vår kund i Hjo är i en god tillväxt fas, när det nu är pensionsavgångar behöver de omgående förstärkning till sitt team. Det är en anrik och etablerad fabrik som är verksam på den internationella marknaden med mycket export. På arbetsplatsen möts du av trevliga kollegor och fina framtidsutsikter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att se till att in- och utlastningen sker smidigt och korrekt. Att ta emot gods som kommer till fabriken samt att plocka ihop ordrar efter plocklistor. Du kommer att vara länken mellan arbetslaget och ledningen och fördela det dagliga arbetet. Vi ser gärna att du är driven och kommer hjälpa till att utveckla avdelningen.
Arbetstider
Heltid, vardagar
Kvalifikationer
För att lyckas i denna tjänsten ser vi att du som söker har:
Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Avslutad gymnasieutbildning samt minst 1 års erfarenhet av lagerarbete
Truckkort
God datorkunskap
Vi ser också att du har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta i ledande befattning.
Meriterande men inte ett krav är att du har tidigare erfarenhet av datasystemet Descartes.
Ansökan
2021-11-29 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Elin Brattberg, Konsultchef, elin.brattberg@randstad.se
Om företaget
Josef Kihlberg AB ingår sedan 1 maj 2014 i Signode Industrial Group, en grupp med stark internationell prägel.
I företaget, som har anor sedan 1800-talet, arbetar idag 35 personer. Vi utvecklar, tillverkar och marknadsför världsledande verktyg och klammer för industriell häftning och transportförpackning.
En viktig del i Josef Kihlbergs strategi är att i egen regi vara delaktig i hela processen det vill säga utveckling, tillverkning och marknadsföring av våra produkter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044