OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen som operativ transport- och ekonomiansvarig innefattar följande arbetsmoment:
Planering av transporter från Stockholm till våra kontor i Sundsvall och Falun
Kontakt och förhandling med verkstäder och reservdelsavdelningar för fastställande av våra fordon inför försäljning
Arbetsledning och lönehantering för anställda som ingår inom din arbetsgrupp
Löpande bokföring av bolagets månatliga transaktioner
För rollen behöver du följande kvalitéer och kompetenser:
God planeringsförmåga
God social och retorisk förmåga
Tycka om att jobba med många bollar i luften
Övergripande förståelse för ekonomi
Tycka om att jobba självständigt samt som i grupp
Positiv och glad energi
Tjänsten utgår från Stockholm, Årsta, där vi tar emot våra försäljningsfordon. Här ifrån ska bilarna planeras för att transporteras av våra chaufförer ut till våra försäljningskontor. Tjänsten innefattar även månatlig bokföring av företagets transaktioner, arbetsledning och kontakt med våra branschkollegor.
I denna roll agerar du som ett nav inte bara för våra transporter utan även för bolagets operativa effektivitet och jobbar som högra hand till bolagets VD.
Tjänsten passar utmärkt för en hungrig person som tycker om bilar, ekonomi, arbeta i högt tempo samt att jobba tillsammans i en positiv grupp mot gemensamma mål.