OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en driven och kundcentrerad medarbetare till vårt team på CXV Service i rollen som Operativ verksamhetsutvecklare Digital CS. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
I rollen som Operativ verksamhetsutvecklare för vår digitala kundservice kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub, som möter våra kunder varje dag i telefon eller digitala kanaler. Din roll blir att definiera & etablera ett arbetssätt med effektiva processer, som driver kundupplevelse i världsklass samt ökar Telenors intäkter. Du kommer att ansvara för hur vi hanterar ärenden inom Service samt agera resurs för hantering av ärenden mot slutkund. Med stöd av ett processorienterat arbetssätt förväntas du driva prioriterade förbättringsområden från ax till limpa.
En nyckel för att lyckas är att vi med dig som utbildningsresurs sprider kunskapen för hur vi hanterar komplexa ärenden samt dokumenterar vilken kompetens som krävs. Eftersom vi jobbar med externa partners, Digitala Kanaler och uttalade verksamhetsutvecklare blir du en nyckelspelare för hur vårt samarbete fungerar inom ramen för hanteringen av kunder i digital CS.
Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är förändringsbenägen och lösningsorienterad. Du har ett genuint intresse för service och trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Du har erfarenhet från verksamhetsutveckling med fokus på kundkontakter och det är meriterande med erfarenhet av kundservice inom Telecom.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson, sebastian.pehrson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande så var god sök idag
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580