OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sistec är ett företag som arbetar med fysiska identifieringar av personer inom kortsystem, upphandlingar och bakgrundskontroller.
Vi verifierar och identifierar personer till olika behörighetssystem genom att validera äktheten i alla länders nationella ID-handlingar och pass för digital access vid avsaknad av elektroniskt ID.
Vi söker nu en självgående operatör med placering i Gävle och dess geografiska närområden på behov med chans till heltid.
Vi söker en person som vill vara med och utveckla företaget och ta ett stort ansvar för verksamheten i Gävle och dess närområden. Vi ser gärna en person som har lätt för att ta människor, kunna vara flexibel i problemlösningar, har lätt för att lära sig med högt rättspatos.
Vi finns på fler orter i landet och även utomlands, resor utomlands kommer att förekomma och är meriterande om du har möjlighet att resa vid behov, se hemsida över utlanadskontor.
Meriterande är:
Språk (Engelska och svenska är ett krav, andra språk är meriterande)
Tidigare arbeten med kundservice.
Självständigt arbete med stort ansvar.
Datorvana och förståelse i hur datasystem fungerar.
Tidigare arbeten inom säkerhet.
Tidigare erfarenhet av skattefrågor med inriktning företagsverksamhet eller andra juridiska kunskaper.
Du kommer att erhållas utbildning och support finns under arbetstiden från dina kolleger.
Arbetstiden är förlagd enligt behov men med flexibilitet, detta genom att rätt person kan styra sina arbetsdagar för att anpassa det till sitt liv mot linje med Sistecs mål, krav och åtagande.
Skicka din ansökan redan idag, tjänsten gäller omgående! #jobbjustnu
Skicka ansökan direkt på info@sistec.se, mer information om oss finns att läsa på vår hemsida.