OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att jobba i högt tempo samtidigt som du brinner för att hjälpa andra människor och ser service som en självklarhet i din yrkesroll? Är du nyfiken och gillar att ta egna initiativ? Har du dessutom ett intresse för teknik? Då är du den vi söker!
”Verisure är ett snabbfotat tjänsteföretag som alltid strävar framåt. Vår vision är att bli bäst i världen. Med en riktig entreprenörsanda har vi vår utveckling i ständig fokus. Hos oss får man lära sig mycket om mycket och vi lägger mycket energi på den interna utvecklingen” – Lena Hultgren, HR specialist Verisure.
Urvalet kommer att ske löpande, så sök redan idag.
OM TJÄNSTEN
Nu utökar Verisure sin kundtjänst och vi söker därför flera operatörer för omgående start. Med en spännande plattform kan Versiure idag erbjuda deras kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet. Här läggs stort fokus på kvalité och service. I din roll som operatör kommer du hantera inkommande samtal från kunder där du förväntas att snabbt och effektivt besvara kundens frågor.
Du erbjuds
* En social och stimulerande miljö där du får möjlighet till att ta egna initiativ
* Gedigen intern utbildning och introduktion
* En möjlighet att på riktigt göra skillnad
Kundtjänstavdelningen består i dagsläget av cirka 50 personer och du kommer tillhöra ett av de fyra kundtjänstteamen. Förutom ett hjälpsamt team stöttas du och följs upp löpande av din teamledare.
ARBETSUPPGIFTER
• Hantera inkommande samtal från Verisures privatkunder
• Svara på frågor kring produkter och tjänster
• Ge förstklassig service genom att vägleda och erbjuda kunden de bästa lösningarna
VI SÖKER DIG SOM
• Är över 18 år
• Hanterar svenska och engelska i både tal och skrift för att klara av det dagliga arbetet
• Har fullt färgseende
• Har god datavana
• Har ett tekniskt intresse
• Då Verisure är ett auktoriserat bevakningsföretag krävs godkännande från Länsstyrelsen innan anställning
Meriterande om du har:
• Erfarenheter av att jobba med kundkontakt tidigare ex kundtjänst/sälj
• Jobbat inom säkerhetsbranschen
• Är pedagogisk
Som person är du:
• Serviceinriktad
• Ansvarstagande
• Samarbetsvillig
Övrig information
* Start: Omgående, nästa utbildningsstart vecka 49
* Omfattning: Heltid, dagtid mellan 8-18 samt var fjärde helg
* Placering: Linköping
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Verisures önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Verisure är ett av Europas största säkerhetsbolag, med produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet. Deras hemlarm är det mest installerade i Sverige. Idag är de verksamma i 17 länder, har 4 miljoner kunder och är 18 000 anställda. De är ett dynamiskt bolag i stark tillväxt som hela tiden arbetar med utveckling av deras tjänster, produkter samt för deras personal. Läs mer på: https://www.verisure.se/om-oss
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231