OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SERVICE DELIVERY MANAGER & HELPDESK
Brinner du för service och letar efter nya utmaningar? Vill du arbeta i en roll med både problemlösning och kundutvecklingsarbete?
Vi på Opsio är en starksammansättning medarbetare med expertis och hjärta för affärskritisk IT-drift. Som ledande tjänsteleverantörer på den nordiska molnmarknaden genomsyras vår leverans av innovation och utveckling, med tjänster sprungna ur den senaste tekniken levererar vi sant affärsvärde och kundnytta.
För att vara framgångsrik i rollen som Service Delivery Manager hos oss är du självgående och initiativtagande. Du har lätt för att anpassa dig till nya sociala sammanhang och på så sätt skapa möjligheterna för att komma in i ditt arbete på ett effektivt sätt.
I vår Helpdesk kommer du även få möjlighet att hjälpa slutanvändare med tekniska utmaningar och problemlösning. Här utmanas och utvecklas ditt sinne för service, lösningsorientering och din kommunikativa förmåga.
Du kommer i rollen som SDM- och Helpdesktekniker arbeta med projektledning, kundrelationer och support.
Vi söker dig som:
Trivs med att föra kunddialog och ansvara för kundleveranser som helhet
Gillar att samarbeta tillsammans med dina kollegor
Har en förmåga att identifiera lösningar och förbättringar i syfte att hjälpa kunden utöver uttryckta behov
Är intresserad av att utöka din egen kunskap och kompetens inom olika områden, såväl tekniskt som personligt.
Är ansvarstagande med en stark känsla för ägarskap över hela ärendehanteringsförloppet
Trivs att jobba med innovativa IT-leveranser, exempelvis med molntjänster och moderna lösningar gällande server & klient
B-körkort
Språk: Svenska & Engelska i tal/skrift
Skicka gärna din ansökan CV och personligt brev till recruitments@opsio.se, märk din anökan SDM.
Vid frågor, ring gärna Andreas Johansson
Tel. 076 7997711