OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nyfiken, problemlösare som trivs i detektivrollen? Van vid att arbeta självständigt och ta egna initiativ i ditt arbete? En hejare på administration och duktig i Excel? – Se hit, det är DIG vi söker! Vår spännande kund söker en person som vill arbeta med datainsamling, research och administration. Kunden är ett välkänt internationellt serviceföretag som är belägna söder om Stockholm.
Arbetsuppgifter
- Korrigera felaktig information i företagets system gällande kundinformation så som exempelvis adresser och namn.
- Kontakt med service managers och konsulenter för att samla in och bekräfta information kring kunder.
- Undersöka, korrigera och planera tidsspann för kund och konsulent.
- Sätta upp nya strukturer och rutiner kring kundinformation i system.
- Sammanställa och uppdatera Excellistor.
Kvalifikationer
Du som söker är strukturerad, självgående och nyfiken. Du har lätt för att tänka utanför boxen och är samtidigt analytiskt lagd. Att lyfta telefonen och ta kontakt med nya människor och söka information är någonting du finner sporrande och du drivs av att hitta nya vägar och lösningar. Meriterande för tjänsten är erfarenhet och kunskap kring användande av KPI:er. Vi ser även att du har grundläggande kunskaper i Excel.
Övrigt
Detta är ett kortare uppdrag med start omgående som beräknas pågå till slutet av juni med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid med arbetstiderna kl 8-17. Du kommer att erbjudas en anställning hos KFX HR-partner men arbeta hos vår kund. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Hanna Benjaminson 08-663 99 00.