OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Oss:
Recyctec är ett innovativt Cleantech bolag baserat i Jönköping som jobbar med att återställa använd glykol till brukbar glykol igen. Detta gör vi i vår egen processanläggning belägen strax söder om Jönköping i Momarken, där även vårt huvudkontor är beläget.
Detta gör vi genom att samla in använd glykol som vi analyserar för att bedöma hur vi skall kalibrera vår process till att återställa denna, och därefter återställs den i vår anläggning. Den färdiga produkten säljs antingen formulerad till färdiga produkter via distributörer eller koncentrerad teknisk glykol.
Genom detta har vi en cirkulär process som kan återupprepas om och om igen med en signifikant minskning av klimatavtrycket varje gång – jämfört om normalt framställd glykol hade använts.
Vi söker nu en viktig kugge i vår fortsatta tillväxtresa.
Om Tjänsten:
Du är del i ett viktigt säljarbete och Du kommer att ansvara för att vårda och utveckla kundrelationer samt arbeta aktivt med merförsäljning. Du erbjuder våra kunder effektiv orderhantering samt logistiklösningar som skapar värde i deras vardag och processer.
Vi söker någon som skall koordinera de operativa delarna av våra kontrakterade affärer. Detta innebär bland annat följande uppgifter:
· Hantera inkommande order administrativt, både via mail och telefon.
· Boka frakter och andra kringtjänster.
· Beställa varor och förnödenheter.
· Hantera orderläggning, fakturering och uppföljning administrativt.
· Koordinera både produktion samt in & utleveranser för att säkerställa ett bra flöde inom anläggningen.
Om Dig:
Vi söker dig som vill vara med i vårt gäng att skapa hållbarhet på riktigt. Du har god datorvana och är kunnig inom MS 365. Du är duktig på att formulera dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Du har ett strukturerat och effektivt arbetssätt. Vi tror att du är självgående och trygg i dig själv, då du kommer att hamna som spindeln i nätet för många aktiviteter. Du har god samarbetsförmåga och är inte rädd för att hjälpa till där det behövs.
Om du har vana av säljsamtal och/eller truckkort är det ett plus, likaså om du har tidigare erfarenheter från serviceföretag med inriktning på kyl och värme.
Om erbjudandet:
Tjänsten är på halvtid och i baserad vid vårt huvudkontor i Momarken. Vi erbjuder en marknadsmässig lön och ett kul gäng arbetskamrater. I takt med att vi växer så kommer tjänsten att utvecklas – och det hoppas vi att du också ser fram emot.