Order- och kundservice

Order- och kundservice

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:
I arbetet ingår bl a följande arbetsuppgifter:
Kundkommunikation via telefon och mail.
Orderhantering såsom registrering och fakturering. Leveransbesked till svenska och internationella kunder.
Orderuppföljning/leveransbevakning.
Stöd till andra avdelningar såsom försäljning/marknad och ekonomiavdelningen.
Telefonväxelarbete.
Vem söker vi?
Vi söker dig som gillar variation av arbetsuppgifter och periodvis högt tempo. Du har hög servicekänsla och gillar nya kontakter och att bygga långsiktiga goda relationer.
Du har minst några års erfarenhet av kundservice, order eller innesälj i kombination med att hantera administrativa uppgifter i olika system. Stor vana att jobba med Officepaketet.
Du har kunskap om exportdokument.
Du är självgående med eget driv och du beskriver dig själv som en flexibel och kreativ problemlösare.
Hos oss får du även mycket användning av din obehindrade svenska och engelska i både tal och skrift. Talar du dessutom tyska, italienska eller franska så är det ett plus.
Du har minst avslutad gymnasieutbildning eller likvärdigt.
Lugn, stresstålig och noggrann. Du ska kunna planera och prioritera arbetsuppgifter.
Gilla att jobba aktivt som en lagspelare. Men räds inte ta eget ansvar och initiativ.
Provanställning tillämpas.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SILUETT OF SWEDEN AB KRISTINEHAMN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Postadress

TELEVÄGEN 5
KRISTINEHAMN, 68129

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024