OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om vår kund
Romo Sweden AB är ett dotterbolag till The Romo Group från England. The Romo Group startades i England 1902 av Robert Mould och är fortfarande ett familjeföretag som idag drivs av femte generationen. Romo Sweden AB startades 1992 och har sedan starten drivits av ägaren till Casa Rosa AB. Vi marknadsför och säljer exklusiva inredningstextilier, tapeter samt mattor till hem och offentlig miljö. The Romo Group är en av de ledande aktörerna på världsmarknaden. Målet är att erbjuda en spännande mix av produkter, förmedlade med personlig och engagerad service. Kunderna återfinns till exempel bland arkitekter, designbyråer, hotell, detaljister och offentliga organisationer.
www.romo.com
Dina arbetsuppgifter
Vill du ha en arbetsdag som präglas av variation, med alltifrån kundkontakt och orderhantering till mindre projekt och säljstöd.
I rollen som Order- och kundsupport hos Romo Sweden kommer ditt arbete innefatta kundsupport, bevakning av leveranser, orderläggning och projekt av administrativ karaktär. En central del i rollen är kontakt med kunder och leverantörer, där du med hjälp av din höga servicegrad är duktig på att bibehålla relationer samt är lyhörd inför kundens behov. Vidare agerar du säljsupport, ett nära samarbete med företagets säljare.
Vi erbjuder dig en koordinerande roll på ett expansivt familjeföretag som brinner för vackra och exklusiva inredningstextilier från ett av marknadens största internationella varumärken. Hos oss varierar arbetsuppgifterna, beslutsvägarna är korta och vi stöttar varandra i de arbetsuppgifter som uppstår. Allt för att ge våra kunder den bästa servicen. Därutöver får du stor möjlighet till att ta eget ansvar och egna initiativ!
Din profil
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av en liknande roll och delar vårt och våra kunders intresse för design och textilier. Du bör ha hög social kompetens, brinna för service, vara noggrann och strukturerad.
Då rollen innefattar internationella kontaktytor, ser vi gärna att du kan behärska engelska, såväl i tal som skrift. Ditt arbetssätt karaktäriseras av struktur och du har en god datavana.
För att trivas i vårt team tror vi att du är grym på service och motiveras av att arbeta med olika typer av kunder. Som person är du självständig, ödmjuk och orädd samtidigt som du gärna tar eget ansvar. Du motiveras starkt av att se helheten och att rådda i processer från start till slut. Du gillar att göra det lilla extra och bidrar gärna till en trevlig arbetsmiljö. Vi sätter stor ära i våra långsiktiga kundrelationer och vårdar dem, vårt rykte och vårt varumärke noga – vi hoppas du delar dessa värderingar med oss!
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 5 september 2021. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Marie Wikström på marie@effektiv.se eller Pauline Pettersson på pauline@effektiv.se
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.
Sökord
textil orderhantering kundsupport kundtjänst