Order- och kundsupport till Romo Sweden/Casa Rosa

Order- och kundsupport till Romo Sweden/Casa Rosa

Arbetsbeskrivning

Vilka är vi?



Om företaget
Romo Sweden AB är ett dotterbolag till The Romo Group från England. The Romo Group startades i England 1902 av Robert Mould och är fortfarande ett familjeföretag som idag drivs av femte generationen. Romo Sweden AB startades 1992 och har sedan starten drivits av ägaren till Casa Rosa AB. Vi marknadsför och säljer exklusiva inredningstextilier, tapeter samt mattor till hem och offentlig miljö. The Romo Group är en av de ledande aktörerna på världsmarknaden. Målet är att erbjuda en spännande mix av produkter, förmedlade med personlig och engagerad service. Kunderna återfinns till exempel bland arkitekter, designbyråer, hotell, detaljister och offentliga organisationer.

Läs mer på: www.romo.com samt www.casarosa.se

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Order- och kundsupport hos Romo Sweden arbetar du i en koordinerande roll med fokus på service och struktur. Tjänsten innebär många kontaktytor både internt och externt, även internationella.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Kundsupport
- Orderläggning och projekt av administrativ karaktär
- Leveransbevakning
- Bygga starka relationer med kunder och leverantörer.
- Tätt samarbete med säljarna för att hjälpa till med koordinering och planering.



Din profil
Vi söker dig med erfarenhet från serviceinriktad tjänst där du haft mycket kundkontakt. Du besitter goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Vidare har du en god administrativ förmåga samt datavana.

Personliga egenskaper som vi efterfrågar är en hög serviceinriktning samt förmåga att kommunicera och skapa kontakter på ett naturligt sätt. Du föredrar att jobba strukturerat och är proaktiv och framåt i ditt arbetssätt. Som person är du självgående, prestigelös samt har lätt för att samarbeta.

Vi erbjuder dig en koordinerande roll på ett expansivt familjeföretag som brinner för vackra och exklusiva inredningstextilier från ett av marknadens största internationella varumärken. Hos oss varierar arbetsuppgifterna, beslutsvägarna är korta och vi stöttar varandra i de arbetsuppgifter som uppstår. Allt för att ge våra kunder den bästa servicen. Därutöver får du stor möjlighet till att ta eget ansvar och egna initiativ!

Under hösten 2022 kommer vi flytta från Svenljunga till fina lokaler i centrala Borås. Vi är väldigt glada att kunna ta detta steg som är en del i vår fortsatta utveckling.

Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansöker gör du via hemsida: www.soderco.se
Ansökningarna behandlas löpande. Sista ansökningsdag: 2022-05-24

För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Ninni Svahn på tel. 0769-48 43 33


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.

Sammanfattning

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024