Order- och leveransadministratör

Arbetsbeskrivning

Maxkompetens Sverige AB

Dina arbetsuppgifter
På uppdrag åt kund söker vi omgående dig som vill arbeta cirka 3 dagar per vecka under ett halvår framåt. Vår kund är i stort behov av dig som har en bakgrund inom orderhantering, produktionsplanering, inköp eller beställningar. Du ska arbeta med att avlasta en del processer inom produktionsplaneringen såsom datahantering, lagersaldon, lägga beställningar och avrop.

Din profil
Som sökande har du erfarenhet av arbete i något större affärssystem och trivs med att ha både kund- och leverantörskontakt dagligen. Vi ser gärna att du har arbetat i en tillverkande industri innan och har erfarenhet av administration och något av ovanstående exempel.

Som person är du serviceminded, lojal och flexibel. Du kan arbeta på deltid och starta omgående.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

Arbetstid/omfattning: Deltid cirka 3 dagar per vecka.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 16 oktober 2013

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024