Order- och projektansvarig till välkänt företag i Västerås!

Order- och projektansvarig till välkänt företag i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat med orderhantering och har erfarenhet av att leda mindre projekt? Är du positiv och har lätt för att kommunicera med andra människor? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vi söker just nu en order- och projektansvarig för konsultuppdrag hos vår välkända kund i Ludvika! Uppdraget är på heltid och förväntas starta i början av november för att pågå till slutet av augusti 2022, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som Order- och projektansvarig axlar du rollen som både orderhanterare och projektledare för enklare projekt. Du kommer arbeta nära med företagets kunder och tvärfunktionellt mellan företagets olika avdelningar.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

• Projektledning med teknisk, ekonomisk och kommersiellt ansvar
• Skapa översiktsschema, specifikationsdokument samt leveransdokument
• Registrera projekt i SAP
• Registrera standardorder i SAP
• Kontrollera order mot offertdatabasen
• Uppdatera skeppningsinformation innan leverans
• Hantera leveranstidsförfrågningar ifrån våra kunder
• Hantera kreditfakturor


Vem är du?
För att lyckas i rollen som Order- och projektansvarig ser vi att du har
• Tidigare arbetslivserfarenhet av orderhantering och projektledning
• Högskole- eller universitetsutbildning inom teknik, ekonomi eller liknande inriktning
• Goda kunskaper i MS Office och SAP
• Mycket goda kunskaper i engelska, muntligt såväl som skriftligt
Vidare ser vi även att du är en driven person som har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. Du är kundfokuserad, serviceminded och sätter alltid kunden i första hand. Du trivs i en lösningsorienterad roll samt ser datorn som ett naturligt verktyg i din vardag och ditt arbete. Som person är du ett trevligt ansikte utåt och har en positiv inställning till de utmaningar du ställs inför. Vidare trivs du att arbeta i en internationell miljö och ser inga hinder med att dagligen använda dig av engelska både muntligt och skriftligt i arbetet.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 22 oktober 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024