Order och skeppningsadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker[en driven person med samarbetsförmåga[för uppdrag hos kund.Tjänsten För att vara framgångsrik i tjänsten krävs det att du är strukturerad, noggrann[och kommunikativ.Du kommer att ha[många externa och interna kontaktytor, varför[affärmässighet och goda språkunskaper både i svenska och engelska är krav.[Dina arbetsuppgifter innerfattar orderregistrering, bekräftelse, fakturering och avisering till kund.Skeppning, bevakning av leveranstider samt ansvar för exportlicenser.Erfarenhet Vi ser helst att du har eftergymnasiell utbildning och erfarenhet av de ovan nämda arbetsuppgifterna.Har du dessutom erfarenhet av exportkontroll och exportlagstiftning är det ett plus.Egenskaper Du ska tycka det är stimulerande att arbeta i team.Du kommer att hantera komplexa frågeställningar i tjänsten varför du behöver ha förmågan till analys.[

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 18 november 2010
  • Ansök senast: 18 december 2010

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024