Order- och supportadministratör till nystartat bolag i city

Order- och supportadministratör till nystartat bolag i city

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet av att arbeta med orderhantering och vill fortsätta utvecklas på ett nystartat, internationellt företag i city? Då kan den här tjänsten vara rätt för dig!

SJR söker för kunds räkning en driven och ansvarstagande order- och supportadministratör. Du kommer att arbeta på ett nystartat och ambitiöst bolag som satsar och arbetar med skönhetsprodukter och parfymer som är ekologiska och veganska med kontor i centrala Stockholm. Där blir du en del av satsningen på en internationell marknad och du kommer att ingå i en, till att börja med, liten grupp. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition om överrekrytering till kund.

Tjänstebeskrivning

I rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med:

- Orderhantering, skapa försäljningsordrar och skicka beställningar till leverantör

- Fakturering och hantering av returer

Försäljningen sköts av två bolag varav ett har sitt säte i London. Beställningar sker via en webshop som synkroniserar med affärssystemet Fortnox där du ska hantera dessa ärenden, förstå dess flöden, stämma av rapporter och skapa försäljningsordrar. Utöver detta kommer du ha kontakt med samt rapportera till bolagets två ägare och samarbeta med övriga parter som exempelvis redovisningsbyrå för att bistå med underlag.

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som gärna har eftergymnasial utbildning och några års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är en van användare av system och Excel och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Fortnox. Du kommunicerar väl på svenska som engelska både i tal och skrift. Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Eric Brobeck på 076 647 16 04. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Order- och supportadministratör till nystartat bolag i city

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2020
  • Ansök senast: 17 mars 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Kontorist

Kontorist

26 november 2024

22 november 2024