Order Operations Managers till branschens främsta teleoperatör!

Order Operations Managers till branschens främsta teleoperatör!

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vi söker Order Operations Managers som vill vara med och göra skillnad. I denna roll kommer du i huvudsak att arbeta med orderläggning av beställningar från vår säljorganisation på Connected & Smart Building. Du kommer att vara en nyckelspelare i teamet, arbeta självständigt och vara en viktig del i avdelningens arbete framåt för att uppnå hög kvalité och kundnöjdhet. Teamet är inne i en transformationsresa för att bli effektivare där du kommer vara involverad i att dela dina idéer och bidra till utveckling.

Arbetsuppgifter

Tjänsten som Order Operations Manager innebär att du kommer att:

Hantera orderläggning MDU i Frontoffice, Telsims och Siebel.
Koordinera och informera om orderförändringar mot såväl kunder som interna avdelningar.
Bidra till förbättringsarbeten och kvalitetssäkra framtida leveranser.
Vara en del av ett team som arbetar för att förbättra arbetsprocesser och effektivitet.

Vi söker dig som är:
Ansvarstagande och lösningsorienterad
Noggrann med ett öga för detaljer
Teamspelare som vill lyckas tillsammans med andra
Metodisk och handlingskraftig med gott självledarskap
Bra på att kommunicera och dela med dig av information och kunskap


Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av en liknande roll, där din uppgift har fokuserat på orderflöden och orderhantering.

Det är en fördel om du är tekniskt intresserad och hungrig på att lära dig mer. Kunskap inom telekombranschen är inget krav men du kommer få lära dig längs med vägen.

För att passa in i rollen som Order Operation Manager ser vi att du gillar att arbeta i team, men samtidigt är en engagerad person med ett gott självledarskap. Du gillar att äga din egen utveckling. Du är bra på att kommunicera med många kontaktytor, gillar ordning och reda och trivs i ett varierat arbetstempo.

Ditt arbetssätt präglas av en noggrannhet och struktur. I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt på personlig lämplighet.

Om Vinnergi

Vinnergi är den nya generationens teknikkonsulter som gör vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad. Tillsammans med sina kunder utvecklar de hållbar samhällsinfrastruktur inom telekom, fiber, IT, elkraft och fastighetsteknik. Med Vinnergi som samarbetspartner får man en trygg partner som kan, förstår och älskar hur teknik och digitaliseringen kan öka affären. Finns på 24 orter i Sverige och kombinerar sina fyra affärsområden i lönsamma helhetskoncept som integreras med kundernas behov. De kallas Communicate, Power, Living och Rail.

Om Tech Talents

Tech Talents är ett systerbolag till Vinnergi AB och ingår i en större koncern. Huvudägare är Sobro AB, en engagerad och långsiktig ägarpartner. Genom affärsglädje, fokus på företagskultur och medarbetare samt tydliga målsättningar är de med och bygger våra lönsamma företag med god tillväxt och bestående värden. Läs gärna mer om oss HÄR!

Vårt erbjudande till dig som anställd

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du till en början kommer att vara anställd av Tech Talents och arbeta på ett längre uppdrag som konsult hos vår kund. Tech Talents tror på att det är genom människor som vi kan göra skillnad. Genom att låta individer få utrymmet att utvecklas kommer vi kunna forma ett bolag där vi trivs och gemensamt utvecklar. Vi tror på att ha roligt tillsammans och att utmana i nya tankebanor på konsultmarknaden.

Startdatum: Januari 2025

Omfattning: Heltid, kontorstider

Plats: Göteborg (Gårda)

Övrig information:

Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av ansvarig konsultchef, Therese Bengtsson, therese.bengtsson@techtalents.se.

Urval och presentation till vår kund sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Låter detta som tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024