Order Specialist till Whirlpool

Order Specialist till Whirlpool

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av en ledande internationell koncern? Är du engagerad lyhörd och värdesätter att arbeta med världsledande produkter och företag?

Då är tjänsten som Orderdesk Specialist till Whirlpool Corporation för dig!

Arbetsbeskrivning
Som en del av Whirlpool Nordic du får arbeta i en inspirerande internationell miljö och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration, orderhantering, time management, produkter, prissättningar via mail och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden inom hemprodukter!

Du kommer tillsammans med ditt team på OrderDesk ge utmärkt service och support till våra partners (handelspartners) och säljare i hela Norden. Rollen är dynamisk och variationsrik där nyckeln ligger i att upprätthålla och bygga vidare relationer med de handelspartners du ansvarar för samt dina säljande kollegor. Vidare utvecklar du och dina kollegor kontinuerligt nya lösningar och arbetar med ständiga förbättringar.

Vi söker dig som Är lyhörd, driven och har ett positivt synsätt
Alltid vill utvecklas
Har god kunskap i svenska engelska i tal skrift
Har erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem
Har erfarenhet av service/orderadministration/kundservice
Vidare motiveras du av kontinuerlig kompetensutveckling och goda karriärmöjligheter nationellt som internationellt. I tjänsten genomgår du en gedigen utbildning via Whirlpool Corporation.

Om företaget
Whirlpool är nummer ett för vitvaror tillverkaren i världen, med cirka $ 20 miljarder i omsättning, 100.000 anställda och 70 tillverknings- och teknologi forskningscenters över hela världen. Whirlpool Corporations europeiska verksamhet ligger i Comerio (VA), Italien. Whirlpool Nordic är verksamt i de 4 nordiska länderna: Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Stockholm ligger det Nordiska huvudkontoret.

Vi är ett trevligt, ödmjukt och ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig. Koncernen erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för din karriär både nationellt samt internationellt med kompetenta och motiverande chefer.

Övrig information
Företaget är beläget i Alvik med mycket bra kommunikationer. Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen. Uppdragsperioden är under 6 månader via Barona men det finns chans till förlängning. Tjänsten är heltid under kontorstider och tillträde är omgående.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta linn.stahl@barona.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi. 
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Whirlpool Nordic AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024