Order Support till global kund i Ludvika!

Order Support till global kund i Ludvika!

Arbetsbeskrivning

Är du administrativ och har tidigare kunskap inom orderhantering? Vi söker just nu en Order Support för konsultuppdrag hos vår välkända kund i Ludvika! Uppdraget förväntas starta i början av augusti för att pågå till årsskiftet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen som Order Support kommer vara bred och omväxlande. Du kommer bland annat arbeta med att:

- Granska underlag inför orderklarering (kommersiellt) samt aktivt delta i orderklarering.
- Vara avdelningens kontaktperson mot kund samt förse dem med överenskomna dokument såsom orderbekräftelse, rutintestrapporter, faktura, skeppningsdokument etc.
- Säkerställa leverans i enlighet uppdragsgivarens/kundens överenskommelse.
- Aktivt bevaka orderstocken och vid behov uppdatera berörda parter med status.
- Administrering (kontering) av inkomna fakturor.
- Vara backup för övriga orderhanterare vid behov.

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Order Support söker vi dig med relevant utbildning och/eller tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter.
Du har flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Övriga språk är meriterande för tjänsten. Som person söker vi dig med mycket starka administrativa färdigheter, ett strukturerat sätt att arbeta och goda relationella förmågor. Vidare har du god datorvana och gärna tidigare erfarenhet inom större affärssystem.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juli 2020
  • Ansök senast: 16 augusti 2020

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024