Order & Teknisk Support till AddSecure

Arbetsbeskrivning

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Om tjänsten

I denna roll kommer du att tillhöra teamet Order & Delivery som idag består av 12 medarbetare som har fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper alla i gruppen. I denna roll erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom support och teknik. En gedigen och bra onboarding med stöttande mentorer. Du erbjuds även möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system.

Detta är några ord från teamchefen:

Min ledarambition är att skapa tydlighet och engagemang för dig och teamet, och för att du som medarbetare själv ska kunna utvecklas med verksamheten efter den inriktning och de mål som finns."

Rollen innefattar 50/50 telefoni och ärendehantering, vilket innebär att du bland annat kommer:

- Hantera beställningar och felanmälningar som inkommer från kunder, installatörer, larmmottagare och partners via både telefon, och som mail eller webformulär in till ärendehanteringssystemet.
- Ge support i tekniska frågor internt och externt, vad gäller företagets tjänster och terminaler.
- Kontakt med kunder och leverantörer samt hantera uppföljning med kund i olika systemärenden.
- Kontinuerligt bidra till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.


Vi söker dig

Som person sätter du alltid teamet i första hand. First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas därför ha ett stort fokus på kunden och dess behov, och ta ansvar för att belysa utmaningar och förbättringspotential i vardagen.

Vi ser gärna att du även

- Har en gymnasial utbildning inom teknik/IT alternativt ett stort intresse för teknik/system-området som kan styrkas genom arbetslivserfarenhet eller eftergymnasial utbildning.
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
- Har ett tekniskt intresse.
- Har erfarenhet av teknisk telefonsupport.


Som person är du

- Serviceminded - Då större delen av rollen innebär kundkontakt.
- Kommunikativ - Då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt.
- Problemlösande - Då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem med och åt kunder.
- Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som görs.


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Introduktionen sker genom att du tilldelas en mentor som kommer finnas nära tillhands i början, innan du börjar arbeta mer självständigt. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 2 juni 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024