Orderadministartör

Orderadministartör

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett roligt och varierande sommarjobb. Sök då tjänsten som Ordermottagare.

Arbetsuppgifter

Till vår kund söker vi nu en driven orderadministartör.
Vår kund är lokaliserad i Ulricehamn och tjänsten gäller ett sommarvikariat med start i juni.




Arbetsuppgifterna är varierande och består delvis av orderhantering, kundkontakt och
bokning av tullfrakter och hantering av tulldokument. Uppdraget är upplagt på 6-8 veckor.


Arbetsuppgifterna kan vara:

• Boka, planera och koordinera transporter

• Kundsamtal o mail

• Ta emot order och följa sändningar i system

• Tulladministration och utfärda frakthandlingar

• Säkerställa att samtliga ordrar utförs i tid och med kvalité

Din profil

Vi söker dig som tidigare har arbetserfarenhet inom administration och service. Du är serviceinriktad, strukturerad och noggrann i ditt arbete.
Du är en person som är lösningsorienterad, har hög arbetsmoral, är självgående och tycker om att ha kundkontakt och ge god service.
Vidare är du stresstålig och trivs att arbeta i en miljö där det stundtals kan bli högt tempo med många bollar i luften.

Har du tidigare arbetat i ett affärssystem är det meriterande.
Kunden arbetar i Monitor.
God datorvana är en förutsättning.



Svenska i tal och skrift är ett krav då alla arbetsbeskrivningar och dokument är på Svenska.
Engelska kan förekomma.

Om tjänsten

Uppdraget avser heltid och dagtid.

Sommarvikariat v.24-30

Lön enligt avtal.

Om oss

Boge Kompetens AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal.
Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden.
Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder.
Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.

Vi arbetar med hjärtat!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472 0321531430
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472 0321531430
Bemanningsansvarig Åsa Andersson
0321-53 14 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Boge Kompetens AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

Storgatan 69
ULRICEHAMN

Postadress

Storgatan 69
ULRICEHAMN, 52331

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024