ORDERADMINISTATÖR/KUNDSERVICEASSISTENT

Arbetsbeskrivning

Vi söker till Ansvarsområde: Orderadministration-Kundservice en

ORDERADMINISTRATÖR-KUNDSERVICEASSISTENT

Tjänsten innefattar administration av alla orders i företaget samt kundservice via E-post och telefon. Tjänsten innefattar även andra ansvarsområden enligt nedan.

Ansvarsområden och arbetsuppgifter:
* Orders
o Ansvarar för att kontrollera att information som inkommer från kund är fullständig
o Ansvarar för kontakt med kund gällande orderbekräftelser eller kunds order
o Orderbekräftelser skrivs och skickas samma dag som ordern inkommer

* Kundregistrering
o Inregistrering av kunder i systemet

* Kundservice
o Svara i telefon vid samtal till huvudnumret eller då den sökta personen är upptagen
o Besvara frågor från kunder om priser och produkter

* Ansvarar vid logistik-/lageransvariges frånvaro även för att
dennes arbetsuppgifter omhändertas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Evert Grahn
035-162701

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Keback AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 oktober 2008
  • Ansök senast: 25 november 2008

Besöksadress

Olofsdalsvägen 16
Halmstad

Postadress

Box 7108
HALMSTAD, 30007

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024