OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Addilon söker för kunds räkning en orderadministratör. Uppdraget är en hyrrekrytering, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Addilon men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Du kommer att arbeta via oss i ca 6 månader och därefter erbjudas fast anställning hos kunden under förutsättning att samarbetet har fungerat väl. Uppdraget startar i början av april 2015. Placeringsort är Eskilstuna.
Arbetsuppgifter
Dina primära arbetsuppgifter är att:
- ha telefonkontakt med kunder och leverantörer
- registrera och administrera förfrågningar, offerter, order och inköp
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
- har erfarenhet av att kundservice
- har erfarenhet av affärssystemet M3 (tidigare Movex)
- behärskar Microsoft Office
- behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- har ekonomisk och teknisk erfarenhet och förståelse)
Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
• noggrann och serviceinriktad mot såväl medarbetare som kunder
• positiv, initiativrik, engagerad och har ett lösningsorienterat förhållningssätt
• stresstålig kan hantera flera saker samtidig
• affärsmässig
Erbjudande
Du erbjuds en anställning hos Addilon där du arbetar som konsult hos vårt kundföretag. Du kommer att arbeta via oss i ca 6 månader. Om förutsättningar finns och och samarbetet väl finns möjlighet till anställning hos företaget.
Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan skickar du in genom att klicka på länken nedan.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.Om förutsättningar finns och samarbetet fungerat väl kan du bli erbjuden en anställning hos kunden.Om förutsättningar finns och samarbetet fungerat väl kan du bli erbjuden en anställning hos kunden.Om förutsättningar finns och samarbetet fungerat väl kan du bli erbjuden en anställning hos kunden.Om förutsättningar finns och samarbetet fungerat väl kan du bli erbjuden en anställning hos kunden.Om förutsättningar finns och samarbetet fungerat väl kan du bli erbjuden en anställning hos kunden.Om förutsättningar finns och samarbetet fungerat väl kan du bli erbjuden en anställning hos kunden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lars Björk,
0738-56 30 00
Åsa Runnäs, VD
08-621 05 02
Lars Björk,
0738-56 30 00
Lars Björk, Frågor om tjänsten besvaras dagligen 8.30-9.00
0738-56 30 00
Lars Björk, Frågor om tjänsten besvaras dagligen 8.30-9.00
08-718 08 00
Lars Björk,
0738-563000
Lars Björk,
010 - 207 01 50. Telefontid 8.30-10.00 vardagar.
Jenny Jakobsson, Rekryteringskonsult
010-207 01 50
Jenny Jacobsson, Rekryteringskonsult
070-279 68 90. Telefontid 8.30-10.00 vardagar.
Jenny Jakobsson, Rekryteringskonsult
073-267 90 00